Torv av kokos til terrarier JBL, 600 gr. ca. 9 liter
Egnede underlag for terrariedyr For å gi terrariedyrene et hjem nær naturen må terrariet utformes i nærheten av dyrenes biotop.
I henhold til kravene til dyrene er størrelsen på terrariet avgjørende, sammen med andre faktorer. Oppsettet avhenger av riktig underlag, de tilstrekkelige plantene, luftsirkulasjonen, belysningen og temperaturen i terrariet.
Brand
JBL
JBL startet i 1960 med en liten spesialistdyrebutikk i Ludwigshafen, som Joachim Böhme, utdannet kjemiker, billeekspert og akvarieentusiast fra Dresden, åpnet, og gjorde dermed hobbyen til et yrke. Da sykdommer for prydfisk ble et problem i disse tidlige dager, utviklet han et middel kalt Punktol mot "hvitflekksykdommen", som kalles "Ichtyo" blant akvarister. For å bringe dette middelet ut på markedet, trengte han et merkenavn, som han skapte fra sine egne initialer JB, og "L" på stedet hans på den tiden, Ludwigshafen.
Etter lanseringen av JBL-merket utviklet JBL-selskapet - basert i Neuhofen/Pfalz siden 1984 - seg raskt til å bli en av de største komplette leverandørene for akvarie-, terrarium- og hagedammensprodukter i Tyskland. 180 ansatte jobber på bedriftstomta på ca 2,5 ha. I dag forsyner JBL 60 land over hele verden med et produktspekter på over 1000 produkter og over 300 reservedeler.
Og i dag, under ledelse av Roland Böhme, sønnen til selskapets grunnlegger, legges det fortsatt spesiell vekt på forskning.
Vi bruker informasjonskapsler for å gi innhold og annonser et personlig preg, for å levere sosiale mediefunksjoner og for å analysere trafikken vår. Vi deler dessuten informasjon om hvordan du bruker nettstedet vårt, med partnerne våre innen sosiale medier, annonsering og analysearbeid, som kan kombinere den med annen informasjon du har gjort tilgjengelig for dem, eller som de har samlet inn gjennom din bruk av tjenestene deres. Du godtar automatisk vår bruk av informasjonskapsler ved å bruke nettstedet vårt.
Funksjonell
Always active
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å kunne bruke en spesifikk tjeneste som er eksplisitt etterspurt av abonnenten eller brukeren, eller kun for elektronisk kommunikasjon.
Preferanser
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å lagre preferanser som ikke er etterspurt av abonnenten eller brukeren.
Statistikk
Lagring av data eller tilgang benyttes kun til statistikk.Lagring av data eller tilgang brukes utelukkende til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig samtykke fra din internettleverandør eller en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene vanligvis ikke brukes til å identifisere deg.
Markedsføring
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame eller for å spore brukeren på en nettside (eller over flere nettsider) for lignende markedsføringsformål.