Dog Gone Smart hanske for akvarium og terrarier er to verktøy i ett!
Den myke håndklesiden utmerker seg ved å tørke opp mindre søl, og polere akvarieglass eller akryl til den smusssikre finishen du elsker, uten frykt for riper.
Våre superabsorberende mikrofibre på baksiden absorberer 10 ganger vekten for raskt å tørke opp større søl under vannskifte og lignende.
Brand
Dog Gone Smart
Dog Gone Smart er en ledende innovatør innen kjæledyrprodukter, grunnlagt av Chris Onthank i 2006. Med avansert teknologi som Repelz-it nanoteknologi og fukttransporterende løsninger tilbyr Dog Gone Smart produkter som Dirty Dog Doormat og I’m Gismo, designet for å forenkle hverdagen til hundeeiere. Selskapet leverer høy kvalitet og funksjonalitet som styrker båndet mellom kjæledyr og eiere. Velg Dog Gone Smart for innovative løsninger som forbedrer livene til kjæledyr verden over. Utforsk deres produkter og opplev den unike kombinasjonen av teknologi, design og brukervennlighet.
Vi bruker informasjonskapsler for å gi innhold og annonser et personlig preg, for å levere sosiale mediefunksjoner og for å analysere trafikken vår. Vi deler dessuten informasjon om hvordan du bruker nettstedet vårt, med partnerne våre innen sosiale medier, annonsering og analysearbeid, som kan kombinere den med annen informasjon du har gjort tilgjengelig for dem, eller som de har samlet inn gjennom din bruk av tjenestene deres. Du godtar automatisk vår bruk av informasjonskapsler ved å bruke nettstedet vårt.
Funksjonell
Always active
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å kunne bruke en spesifikk tjeneste som er eksplisitt etterspurt av abonnenten eller brukeren, eller kun for elektronisk kommunikasjon.
Preferanser
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å lagre preferanser som ikke er etterspurt av abonnenten eller brukeren.
Statistikk
Lagring av data eller tilgang benyttes kun til statistikk.Lagring av data eller tilgang brukes utelukkende til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig samtykke fra din internettleverandør eller en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene vanligvis ikke brukes til å identifisere deg.
Markedsføring
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame eller for å spore brukeren på en nettside (eller over flere nettsider) for lignende markedsføringsformål.